Heeemma !

Nu är jag äntligen hemma, gud så skönt ! Idag var de skola, de börja med att vi GICK till Enstakrog, de va inte så långt bort men ändå de va jobbigt för .. ja onödigt, vi gick dit och tillbaks - MENINGSLÖST?!
Sen hade vi svenska och vi gjorde en leksak de va askul ehhehee.
Men ja vi slutade 14.05 så drog jag och gabbi till dansen ! - Fast vi segade i 30 min för bara en backe, MEN AV EN ANLEDNING - Haha nejmen vi stannade och pratade aslänge med Malin och David haha ni skulle sett jag skrek verkligen för fick damp på david, nejmen asså inte dampdamp men han var jobbig för ah komplicerat haha men VAR INTE SÅ SERIÖS DIREKT.
Vi kom till dansen och åt lite mellis o så, så kom Erica och Olivia så satt vi där nere och prata, å lite där uppe :D
Så var de dans å så sen drog jag hem och nu sitter jag hääär ! Ska göra läxor snart, för ska skriva om barnfattigdom - KUL , eller inte. Så har jag engelska också och plugga till SO-prov till på fredag. ÅH jobbigt.
Men vi hörs lite senare eller nått !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0