herregud

förlåt för jag suger på att blogga .. men nu har jag inget att skriva om!
Idag var de en slappdag, satt bara och kolla på film och va ute i skogen och hitta 1 kg svamp på 30 min! COOLT.
Sen har jag försökt laddat ner filmer till datorn och så .. Sen har jag inte gjort så mycket mer ..
Åt supergod middag, schnizel och pasta som jag lagade .. pappa är sjuk, hög feber = inte kul för honom.
Och ja .. nu sitter jag här och kollar på lite tv & chattar med skojigt folk på facebook! Imorgon ska jag möta denise i täby vid typ 2, sen ska vi till henne och ta lite bilder med min kamera för hon hittar inte sin laddare till sin egna kamera så tar min som inte är lika bra men vad ska man göra .. ?
Sen drar jag hem senare på kvällen .. så ser morgondagen ut ungefär.
Men nu ska jag fortsätta chatta så ja ..
inte fint.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0