jag suger

img_5985 (MMS)

Hej! Förlååååååt jag hatar mig själv bloggade inget igårkväll eller idag.. Men blogg.se appen funkar inte och orkar inte sitta vid datorn, men ja jag var hemma idag, bara kollat på 10000 filmer och så.. De är de jag gjort, skulle iallafall inre haft nått att skriva till er. Jaja snart ska jag och mamma till vetrinären med mimmi som har urinverksinfektion typ så vi ska dit och kolla upp henne å så. Men ska fixa mig lite och se om jag kan få upp mig på benen haha.. Men hörrni, bloggen kommer se tom och tråkig nu när jag är sjuk osv för jag pallar inte men snart så så ska jag satsa på bloggen och få upp alla unika jag haft och göra så dom stannar, Wilma finis ska göra en design till nig snart också ! Så ja när jag mår bättre ska jag va bättre på att blogga, gör bara så jag inte ger upp. Kommentera! Jaja vi hörs senare eller imorn! Puss


Kommentarer
Postat av: Wilma Ponnyryttare<3

Jag vet att jag inte känner dig och så där men jag säger det bara: Det är inte bra att "tvinga" sig själv att blogga och har man inte lust så är väl det bra?? :)

2011-10-10 @ 17:27:23
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0