Kååååårv & Makaråner !

Haha jag skoja men åt korv och makaroner till middag. FÖR GOTT .
bild från google.
Iallafall idag så har jag varit i skolan, var plågsamt hela dagen för har så galet ont i halsen så ni fattar inte, men klarade mig igenom hela dagen. Efter skolan så gick jag och malin med varann en bit och prata i en halvtimme kanske eller mer, Sen drog jag hem .. eller mamma kunde hämta mig för hon skulle ändå skjutsa hem denise så ja .. så kom jag hem vid halv 5 kanske, då gjorde jag inte så mycket, tog de lungt en stund och bloggade ! Så åt jag mat och nu sitter jag här och de skaver i halsen .. HAHA JAG KOMMER KANSKE FRÅN SKAVSTA .. HAHA.
Pappa: Jag åt sniglar igår
Jag: VAFAN sitter du och säger ?!
Haha lät lite kul ..
Men nu lyssnar jag på braig musik och sitter och drogar slut på mina halstabletter, kommer kanske inte till skolan imorgon .. Kan inte gå dit om jag har så galet ont i halsen, har iallafall tagit med massa läxböcker som jag kan jobba med o så.. Vi får se hur de blir..
Har fuldag idag, INTEKUL, kände mig så äckelpäckel i ansiktet, min hy är helt blääk för när jag är sjuk och så , så får jag tusen finnar typ och blir alldeles blääää. Hoppas de försvinner för när jag kom hem och såg mig i spegeln såg jag ut som värsta monstret, haha pinsamt ..
Jaja har inte mer att säga hiihih kommer lite musik snart också ! ;)
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0