Kör igång igen!

Nu börjar jag blogga igen - har liksom inte orkat dom dagarna. Och elin undrade ifall de har hänt nått, och nej de har inte hänt nått. Hade inte tid att blogga helt enkelt, hade massa läxor, prov osv .. och farmor var här så satt inte vid datorn nått så ja - därför.
MEN de var ju inte nån lång bloggpaus direkt haha.. Men bara några dagar, så bloggen är helt kass! Men ska bli ändring på de , bara jag försöker, men då måste ni också vara lite snälla och kommentera mer för annars ger jag upp. Och om ni vill de så .. kommentera inte då men snälla peppa mig nu med att blogga, ni är så kassa på att kommentera så komigen nu ! Om jag ska börja blogga bra igen vill jag att ni ska hjälpa till!


Kommentarer
Postat av: Elin

Bra att det inte hade hänt något! :) Din tröja är jätte snygg! :)

2011-10-09 @ 10:59:29
URL: http://livetsomlillaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0