Rubrikskit

Tjaaaa! Nu är jag hemma , vi slutade 11.30 ungefär så då gick jag hem, medans jag gick hem så snackade jag hela vägen med Gabbi, i ungefär 30 min, haha vi snackade om att vi är så arga för att vi har läxor fast vi har konsert och allt.. Så ja vi snackade om de mesta, medans båda var på väg hem.
Ja när jag kom hem så tog jag de lungt några minuter, sen så gick jag ut med Mimmi dårå.. Men ah snart ska jag duscha och så.. O sätta på mig den blåa Täby musikklasströjan! Haha ni får bild sen!
Åh de ska bli så mysigt att ta med sig middag dit å käka där innan konserten å så. Men nu ska jag dansa lite sen duscha & efter de gör jag engelskan i så men fy nu ska jag byta program fyfan va äckligt program där dom opererar å ah hörs!

just nu, typ!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0