Ska bli bättre ..

Jag vet att min blogg är sämre än sämst just nu, de vet jag verkligen .. ! Ber om ursäkt för de .. men ni fattar inte, de är supermycket i skolan att hålla reda på, man ska hålla reda på läxor, prov, vänner och mycket. Inget jag vill förlora.
Så har inte blivit av att kunna blogga så bra, jag sitter INTE vid datorn mycket längre, pgr av att jag inte har nån riktig lust, tröttnat på de. Finns så mycket annat roligt att göra som är viktigare !
Herregud nu låter jag som om jag är värsta negativa-tjejen-nummer1 men de kan inte riktigt hjälpas, jag försöker ju och tänker på bloggen 24/7 på skoldagarna och tänker va dålig jag är på att blogga - förlorat massa läsare nu.. måste verkligen försöka nu, tråkigt att ge upp med nått som jag kämpat med som blivit sämst nu men ska förihelvete FÖRSÖKA NU !

ska äta mat nu sen så bloggar jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0