Ska sova .

Godnatt ! Ska sova nu, skönt! Imorgon är de idrott och musik direkt på morgonen - imorn kommer farmor och ska sova här i 3 nätter för mamma ska bort utomlands med Natha i 3 dar så då ska farmor va här och ta hand om Mimmi och sova här osv .. Nu tror ni säkert och de låter som om jag inte har nån pappa men de har jag, men de är bara det att pappa jobbar så ingen kan ta hand om mimmi så då kommer farmor hahaha kbry för er men så ni vet varför jag inte kommer blogga så mycket. Börjar blogga mer på lördag eller söndag för pallar inte sitta vid datorn har massa läxor och prov att tänka på så måste plugga ! därför kommer uppdateringen inte ligga på topp.
Ikväll har jag suttit och kollar på film "sanning eller konsekvens" haha hitta den på youtube så ville kolla, för vi läste den gemensamt i 5an i klassen så såg på den i en timme eller mer, så tänkte inte på bloggandet.. Men ska sova nu är galet trött. så vi hörs imorgon efter skolan, kanske . Vi får se hur de blir måste ju va lite social mot farmor å inte bara blogga varje sekund. Jaja nu börjar jag få kramp i fingrarna så i hörs, hoppas ni får en god natt. Hahah. Men puss.

( - snygg bild här nere va, hehe så snygg va - )


Kommentarer
Postat av: Wilma - I M A G O N S

SV: Vadåra?? :)

2011-10-09 @ 19:13:08
URL: http://imagons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0