Åååååh. Godmorgon alla dåliga kommenterare...

Åååååh. Godmorgon alla dåliga kommenterare.. ^^ men blir verkligen förbannad för jag vaknade 7 av att jag TRODDE jag börja klockan 8 men tydligen inte, fick jag tydligen veta av Linnea för jag ringde henne. Asså fan då har man väckt hela huset extra tidigt för jag förvirrat allt helt o nu vet jag inte vad jag ska ha för skor om jag ska ha gummistövlar eller converse..? Hmm för har typ skoljogg eller vettefan om de blir de äns i detta ruskväder. O jag som var så sjukt trött imorse som skulle kunnat vakna nu.. Skönt. Men nejnej , Hha Gud va jag är negativ men blir så arg :P men hörrni, nu ska jag inte tänka så negativt men asså orkar inte blogga men seriöst kommentera mer för annars är de verkligen pisstråkigt att blogga då så komigen nu, pusshej.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hejsan sötnos!

Just nu har jag två supernajsiga tävlingar!!

Ena där du kan vinna tandblekning & whitening toothpaste för 700kr!!!!!

Och den andra där du kan vinna ear cuffs , armband osv till vilket pris du vill!

Kolla gärna in och hoppas att du får en superbra vecka eller det som är kvar iallafall haha!

Ursäkta om du inte gillar spam , men ser detta som en rekomendation endast!

Kram!



http://isabellealberti.blogg.se/2011/september/tavling.html#comment

http://isabellealberti.blogg.se/2011/september/smyckestavling.html#comment

2011-09-14 @ 18:03:35
URL: http://isabellealberti.blogg.se/
Postat av: johan

hej<3 godmorron, men du kanske skulle prova converse:) stövlar ska man ju kasta!!

2011-09-14 @ 21:21:33

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0