Cha.

Chacha bloggen.
Haha nejmen hej.. Nu har jag kommit hem från dansen och de va kul. Jag och malin var så flummiga innan dansen hahahah ni skulle sett .. Thehe. Men ah olivia kom typ precis när vi började .. JAJAJA efter dansen så drog jag hem så nu sitter jag här och SLAPPAR som jag inte gjort på superlänge för har verkligen pluggat stenhårt domhär dagarna. H-E-R-R-E-G-U-D. Iallafall .. ni undrar säkert hur de gick med alla 50 länder och huvudstäder, och jag klarade alla länder förutom 1 jävel .
& huvudstäderna kunde jag typ hälften för de var svårt.
Men ahhhpp, ÄNTLIGEN HELG SÅ UNDERBART. Har varit så trött och slö hela tiden och nu slipper jag tänka på skolan en stund och bara .. slappa. Men ska ut & se en film nu sen göra en ny header till bloggen, iallafall kanske.
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0