HEMMA

Hei nu är jag hemma!
Idag är de ju fredag, skönt! Men var i skolan, TRÅKIGt. hththehe.
Men ja, sen så drog jag och malin till dansen! Vi var sega för vi pratade med Theo och tog lite fuliga bilder.
Men jao sen var de dans, innan köpte vi ju mellis och satt där nere och åt & prata, så kom Olivia och Anna (en tjej i 4 musik) Å ah prata lite sen va de dans vid halv 4, sen sluta vi halv 5 och då drog jag hem så nu sitter jag här! Har liiite ont i halsen, bara för jag har dansat ..
'
Ikväll har jag inga planer, antingen kommer denise, då sitter vi familjen och kollar på idol o äter scones som vi ska baka, eller så sover therese över. eller så sitter jag bara och gör inget. VI FÅR SE.
Men jaja. nu ska jag lägga upp bilderna från idag så får ni se dom sen kanske!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0