HEMMA , äntligen.

Chenachena mittbena ! Nu är jag hemma, äntligen.
Usch vilken tråkig skoldag idag .. gillar inte tisdagar, onsdagar, tor.. äh skitsamma gillar INGENTING med skolan. Måndagen är okej men ändå inte .. hthhehehhe. Men okej ska vara lite posetiv ..
Efter skolan så CYKLADE jag hem för jag cyklade till skolan . visst är jag duktig, nejmen ja. När jag kom hem så tog jag mellis, - yogurt och ananasjuice! Supergott! Kom hem för ungefär 15 min sen så jag har hunnit med rätt mycket.. eller nae.. thhehe. Men nu kom posten och jag MÅSTE kolla om jag fått mitt skolfoto för nu har jag väntat superlänge och vill kolla. BRB.
charmigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0