JAG = suger på att blogga..

.. Hej ..
Förlåt alla för jag suger .. asså jag vet inte hur jag ska ta mig till är verkligen sämst. Men de va helg o blablabla ..
Men ja, imorgon är de skola igen , sen är de dans. Så får blogga mer när jag kommer hem.
Iallafall .. idag var jag hos denise . :) vi gjorde inte så mycket.. vi tog lite webb-bilder o så . Vid 3 drog vi och träna med mamma också. från halv 4 till halv 5 ! Så ah  .. sen åkte jag hem , duscha. Sen skypade jag med Wilma en stund! :D Min mick funkar inte :'/ Ska försöka fixa den  så jag också kan snacka xd .. men Hon verkar skitsnäll så måste se till att få träffa henne eller nått för hon bor ganska nära! Bara 2 stationer med tåg . så jao ..
Thehe wilmisen. <3 :D
---------------
Men iallafall. ska sova snart, imorgon är de gympa direkt på morgonen. HOPPAS DE REGNAR PÅ MORGONEN SÅ VI FÅR VA INNE. gillar inte utegympa, för när man är inne har man musik på hahha.
Men nu ska jag lägga mig i sängen och läsa bloggar från mobilen men vi hörs imorgon, antingen på morgonen eller när jag kommer hem.
puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, alla i vår gympagrupp önskar också alltid att vi ska vara inne så vi slipper de äckliga vädret ;)

2011-09-19 @ 19:01:24

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0