Knight and day

CHENACHENA!
Ikväll har jag suttit en stund och webbat med Wilma! Min mick är knasig men ska fixa den jaja.
Sen så vid 8 eller nått satte jag mig i soffan och satte på en film och såg på film med mamma och pappa..
Den hette Knight and day. Riktigt bra film faktiskt!
Rekomenderar den verkligen .. Den var sådär i början asså man fattade INGENTING men den blev spännande .. mycket "pangpang" haha men den var bra!


+
Jao så såg min kväll ut ! NICE ?
Men nu ska jag logga in på facebook och fortsätta lyssna på musik!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0