KVÄLLEN ..

HEJ! Detta åt vi till fredagsgott, sockerdricka och lantchips. FETT GOTT. ( hihih jag gjorde bilden :) )
Vi satt och kolla lite på fotbollen o jag och mamma kollade lite på hus på hemnet .. en slapp och rätt tråkig kväll en fick bli så.. är väldigt trött också! MORGONDAGENS PLANER:
♥ Vakna rätt okej tid. 
♥ Gå upp & duscha
♥ Fixa i ordning mig
♥ Ringa LINNÈA eller någon annan kompis
♥ Kvällen .. ? vet inte än. 
'
Så ser min dag ut imorgon. Inte så mycket planerat hahaha. Men ja .. ska göra i ordning mig och ta näspray för är förkyld, vi hörs sen innan jag ska sova!
XOXO
♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0