LILLA MY

Hej på er! HAHA ser ut som Lilla my, med toffsen hihiih. AJA BJUDER PÅ BILDERNA.
'
Idag har jag varit med gabbi hemma hos henne, vi drog till rösjön och bada o sola. De va faktiskt varmt i vattnet, även fast de är september. Men ah de va kul , sen drog vi hem till henne igen och åt lunch,  sen gjorde vi massa olika saker sen nu så åkte vi hem till mej, för gabbi ska sova här, hon ville bara inte va med på bild . xd
men de är skitjobbigt & pinsamt för imorgon fyller pappa år för glömde bort att de va lördag idag..  Så jag ringde och fråga om gabbi får sova o han ba "eh jarå" och jag glömde bort och kom på nu att han fyller år och har panik. mamma svarar inte och pappa är ute och lagar mat .. måste slå in paketen också .. FAN , va ska jag göra? när vi ska fira honom imorgon på morgonen hur ska vi göra då.. ? vi får lösa de för gabbi och jag har bäddat och gjort de mysigt här så nu får de va så.. men de är riktigt pinsamt!
JAJA nu ska jag göra nått med gabbi .. men vi hörs senare! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0