LINNEADAG.

HAHA tjeeenare. de va riktigt längesen. Känns så konstigt har inte bloggat på hela dagen!
Men har inte haft tid och lust helt enkelt .. hehehe.
Men idag var de skola och de va inte direkt kul.. thehe. men skönt att komma tillbaks.
Efter skolan (vi sluta 15.15) då SPÖREGNA de typ astjocka regndroppar typ hagla .. jättemycket. Jag och linnea sprang runt där med nicke och hahah skitkul .. blev blöt .. men då drog jag och linnea till roslagsnäsby, vi va ashungriga så vi gick in på Kaffe mumma och där köpte vi båda varsinn ost & skink-toast! SÅ GOTT! + Linnea beställde en Chai latte .. iallafaaall så efter köpte vi glass och en godisbit typ och gick hem till mig. Juste vi gick runt på coop också superlänge och visste inte va vi skulle köpa så vi sprang runt där som yra höns men köpte inget där theh, men de va kul vi gick runt och ah .. superkul. MEN VI GICK HEM O DE VA JOBBIGT men ändå kul för vi garva ihjäl oss (somvanligt)  och hahahah fan va kul vi hade påväg hem, linnea hade en magnum och åt den så sa jag nått som va kul och börja skratta så hon typ spotta ut de på vägen hahaha... eller hon tyckte de va så kul så hon skratta så allt flög ut. och jag, jag tog en calippo och då hade jag massa "saft" i halsen typ och då skratta jag hahah.. ni skulle sett de va jätteobehagligt men såg superkul ut heheh.
Men när vi kom hem (vid 5) Så plugga vi länder. DE ÄR SÅ TRÅKIGT SÅ JAG DÖR.
Sen drog linnet vid 7 kanske. Då plugga jag ända tills nu , nu är de bara spanskan kvar. Men fortsätt fråga i frågestunden är ni snela.
frågestund. -->http://michelleblevnamnet.blogg.se/2011/september/dags-for-fragestund.html#comment <--



HAHAHA ursäkta rutorna var bara tvuuungen!

O de där de tråååååååååååkigaste spelet ever .. man ska liksom dra namnen till där dom ligger på kartan. ÅH SÅ TRÅKIGT SPELAR HELLRE TANTSPEL.
Aja ska göra spanskan och göra i ordning allt till imorgon . juste fått en ny matta till mitt rum, som passar till väggen! hihihi.
där är den. DÅLIG WEBB I KNOOOW.
pussohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0