SÅDÄRJA!

Hej !
Förlåt för jag är sämst på att blogga men har liksom inte hunnit.
Idag var de en "Ellidag" hahah. Men asså ah vi hade superkul i alla ämnen haha..
Men ah efter skolan så drog jag och gabbi till dansen, vi gick in på café mumma och tog en Chai Latte. Sen kom Erica och då ah när gabbi gick in på toa så sprang jag och erica ut i strumpor runt hörnet och gömde oss HAHA. Sen gick vi in efter 10 min .. eller 5 kanske. Då kom theo som också skulle ha dans och satt bara och vänta på att dansen skulle börja och sen börja den och då skulle vi göra situps och då skulle man ha några mattor och de räckte inte så jag o Erica fick dela så när vi gjorde situps kunde jag inte låta bli att skratta HAHA.
Men jao efter dansen (5) så drog jag hem och då gjorde jag engelskan, inte för att jag fattade PRECIS vad man skulle göra menmen..
Ehm ah så åt jag mat nyss, spagetti och köttfärssås, FÖR GOTT.
Så nu sitter jag hääääär och ja .. bilden där uppe tog jag för en timme sen kanske.
JAJA nu har jag inte mer att säga .. så pussohej. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0