sådärja minsann..

HAHA nejmen hej..
Förlåt för jag inte är världens bästa på att blogga .. men jahinner inte med .
Idag var de skola dårå och de gick bra, jobbigt på morgonen med matten en grej som gjorde mig ledsen .. :'/ Ni fattar inte och kommer inte göra men ja .. nu glömmer vi de.
Efter skolan (14.40) så hade jag cykel och inte linnea men vi va med varann ändå . - Vi gick med Axel till coop och tobak och vi fick gratis godis, av axel han bjöd oss. fett snällt och gott, tog klubba ! FETT MUMSIGT!
Så jag och linnea kom hem vid halv 5 typ .. så då skypa vi och kolla på TV och ja .. så gjorde jag läxa och allt men nu måste jag se vidare på idol, hörs senare!
PUUUUUUUUUUUUUSSSS .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0