Sisååå

HEJJJE .
Nu har jag tid att blogga .. ! IDag efter skolan cykla vi till ytterby till våran förra lärare och skulle se om hon var  där men hon hade möte så vi skrev en lapp :D Sen gick vi till affären och köpte fika, bullar! Sen cykla vi till mig och fika & prata, så gick vi en promenad, sen gjorde vi läääääxor och ja .. eller HON gjorde för jag behöver inte göra SO-läxan idag för ska inte till skolan imorgon så gör den i helgen och lämnar den på måndag, de blir bra.
Ska ju inte till skolan imorn för ska till doktorn, ska va där vid halv 10 så de är onödigt att jag går till skolan och går hem efter en halvtimme/timme så ja .. Så kommer jag till lunchen och äter i skolan sen har vi bild så slutar vi sen ! HAHA BÄST. Så jao najsigtbajsigt blir de, Efter skolan är de dans med malin & olivia ! KULIGT !
Men har inte så mycket mer att säga så ja ..
puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Michelle,

vi går ju i samma skola (även om du inte känner mig men aah) hur skulle du reagera om jag sa hej till dig? :) hoppas du svarar:)



puuusss

2011-09-29 @ 22:06:00

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0