Dagen

Hallojsan!
Idag är de FREDAG! Och va i skolan som vanligt.. efter skolan mötte jag Dana på fotbollsplanen å hängde där och pratade med massa folk. Sen drog jag, dana & ludwig till centrum, där mötte vi markus, jimmie, adde och figge å va med dom på donken. Sen drog vi ifrån dom efter ett tag och då stog jag och dana å snackade lite innan hon tog bussen hem. Då skulle jag gå hem och de tog en timme för att nästan komma hem. Köpte en läsk på vägen haha. Va sjukt trött idag, är de fortfarande menmen.. I helgen är pappa bortrest så de är bara jag och mamsen hemma. Så snart ska jag duscha, sätta på mig myskläder och hälla upp lite mysgott. frukt osv..
julas.
puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0