Måste skriva av mig.

UPPDATE: TYDLIGEN ETT STOOOORT JÄVLA MISSFÖRSTÅND. PHILIP HAR INTE SAGT NÅTT TILL *****. ****** LJUGER ELLER SÅ ÄR DE NÅN ANNAN SOM SAGT DE!!!!!! SÅ NI BEHÖVER INTE LÄGGA ER I ELLER NÅTT VILLE BARA SKRIVA AV MIG.
SÅ TYCK INTE PHILIP ÄR EN IDIOT! DE E **** SOM ÄR EN IDIOT MEN AH hejdå
Är så jävla arg. FYFAN säger jag bara. vilken dålig stil.
Först kallar han mig massa saker på sms och säger "tjockis" och massa saker, sen sa han förlåt och vi blev som vänner igen. MEN VAD GÖR DU DÅ DAGEN EFTER? Jo, han går till folk i skolan och till en kille som stog mig nära och gillade mig och sa att jag tycker han är ful & tjock och liksom sprider ett rykte om mig som inte är sant? Jag har liksom INTEINTE sagt de. Hur fan tror du de känns för mig då? Då börjar den personen HATA mig och går runt och snackar skit om mig. Jag frågar vad han håller på med och han säger att jag snackar skit om honom när jag inte gör de?
Jag skrev sjukt långa meddelanden till honom för att han inte ska tro på han som sprider rykten. FAN VÄRLDEN ÄR JU HELT SJUK?
Jag träffar han som tror att jag snackat skit om honom, jag förklarar: "DE ÄR INTE SANT" han säger "de är lungt, jag hatar inte dig" Vi är vänner, pratar irl face2face. VAD HÄNDER DAGEN EFTER? Jo då går han runt och säger att jag är ful, tjock, äcklig och att han hatar mig? Men sen när jag träffar honom säger han fucking ingenting?! Han låtsas fan som ingenting?! HAHA DE ÄR SOM ETT SKÄMT? Hur tror ni att de känns för mig när folk sprider rykten om mig för jag ska tryckas ner.
'
Hur kul är de att bli kallad tjock och ful? jag har haft dåligt självförtroende hela livet över allt på mig och jag blir inte direkt glad för att höra så igen, jag blev liksom mobbad i 3an och nu kommer de tillbaks? och vad har jag gjort er? INGET JÄVLA SKIT!? Tycker alla ska SLUTA ljuga.
och du som går runt och snackar skit om mig som tror på dedär jag sagt fast inte har sagt. SÄG DE IRL TILL MIG FACE2FACE ISTÄLLET FÖR ATT SPELA COOL FÖR DINA KOMPISAR. INGA BRYR SIG OM VAD DU TYCKER OM MIG? Haha så jävla omoget.
'
Är så trött på folk som inte kan acceptera folk som dom är. jag kan inte hjälpa hur jag ser ut? jag är född såhär. om ni tycker jag är ful eller nått, tyck de du. men du behöver inte gå runt och säga de till alla så de kommer ut till mig för jag blir så jävla ledsen.

Frånochmed nu ska jag satsa på mina äkta vänner. Som accepterar folk som dom är och inte går runt och snackar skit, sprider rykten och är allmänt otrevliga. ÄR SÅ LESS PÅ DRYGA OCH BLYGA SOM INTE VÅGAR PRATA MED MIG, UTAN DOM SMSAR TASKIGA SAKER ÄVEN FAST DOM GÅR I MIN SKOLA? VÅGAR INTE ÄNS SÄGA NÅTT IRL? haha herregud.
va verkligen tvungen att skriva av mig. förstår om ni inte läser dehär men är bara så sjukt trött på allt och alla.
Ska snacka med domhär killarna på onsdag så dom verkligen skämms, dehär är inte okej!

Kommentarer
Postat av: DANA

Älskling jag finns här för dig det vet du! Bara att messa, fattar inte att ****** gjorde så! Så jäkla lågt! Blir så sur!

Finns gumman <3 loveu

2012-04-27 @ 20:00:44
URL: http://danaofsthlm.blogg.se/
Postat av: .

Bra skrivet :)<3

2012-04-27 @ 20:04:11
Postat av: Ellinor

Så himla lågt utav ******* att göra så mot dig! Finns alltid här för dig, det vet du <3

2012-04-27 @ 21:34:30
URL: http://stallmupparna.bloggplatsen.se
Postat av: Nicke<333

Fyfaan...man mår fan illa när man läser de här. SÅ JÄVLA LÅGT!!!!! Du är inte tjock men om du skulle va de skulle jag ändå respektera dig. Du är så himla snäll mot alla, du förtjänar bättre. Jag finns verkligen här för dig! <3 <3 <3

2012-04-27 @ 22:30:04
Postat av: Wilma - Stil & Foto

Du är så perfekt Michelle, och jag har allid velat ha ditt utseende!! Bra inlägg o satsa på dina äkta vänner dom är bara avundsjuka på dig för du är så snäll, snygg o söt! Lovar! <3

2012-04-28 @ 13:32:17
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/
Postat av: Malinen<3

Jävla idiot ****** som tror på ***** och inte på dig. Visste inte att han va så korkad :|

Saknar dig jätte mycket sötisen kanske inte kommer imorn men vi ses snart gummna<333333

Föresten vet du att du är super fin!!!!!!!

Pusssss<333

2012-05-01 @ 12:46:42
URL: http://justdennamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0