Saker att tänka på när man blir fotad

Wilma frågade om jag kunde göra ett inlägg med tips&saker att tänka på när man blir fotad.
NÄR MAN TAR BILDER SJÄLV/IPHONE (EGOKAMERA)
1. Om du har dåligt självförtroende på nått sätt. kanske tycker ansiktet blir konstigt underifrån vilket de oftast gör, testa en bra vinkel ovanifrån.. Tar kanske 5 min innan jag hittar ett bra ställe och bra vinkel
NÄR MAN BLIR FOTAD:
1. Testa först framför spegeln olika bra poser som du känner dig bekväm i. Innan jag går ut och ska bli fotad brukar jag se mig i spegeln och bestämma en bra vinkel/min vad jag passar bäst i att göra.
TÄNK PÅ att inte fakele.. Då kan man lika gärna se lite allvaligare ut (typ öppna munnen lite så man ser liite av dina tänder) SOM PÅ DENHÄR BILDEN:
Eller le helt naturligt, testa att typ svinga med håret, spring runt lite sen ställer du dig blickstilla och ler.. brukar jag göra när jag vill va naturlig.. annars blir de oftast ett fakesmile för mig..
Eller så kan man le utan att visa tänderna, gillar du inte dina tänder? Du behöver inte visa dom, du kan le på massa olika sätt...
FUL OVANA...
Jag brukar alltid rynka på pannan när jag fotar mig själv/blir fotad. vilket inte är så jättesnyggt. Men tycker att jag börja vänja mig bort med de lite grann.. De ska va naturligt så man inte ser jätteannorlunda ut på bilden för man rynkar pannan så man ser piggare ut och sen när man träffar än i verkligheten tänker man "who the fucking are yoooou?" nej men ni fattar.. Om ni inte rynkar på pannan, BRA! börja inte med de.
Jag tycker själv jag ser jättetrött ut utan att rynka pannan.. då kan man alltid fylla i sina ögonbryn lite grann om man vill för då ser man piggare ut, lovar! Börjar iallafall sluta med de snart iallafall.. på vissa bilder!
TÄNK POSETIVT!
Innan ni går ut och blir fotade tänk posetivt om er själv. Tänk "fan va snyggt hår jag har" eller nått liknande, nått ni gillar med er själva. Tänk bra saker för att höja erat självförtroende, för de hjälper. Om man tänker "Nej men gud va ful jag är" så blir de ju jättetråkigt tillslut! Höj upp ditt självförtroende!
Sorry om du inte fattade vad jag menar och så men jag suger på att förklara sånthär.. lite svårt faktiskt!
Vill ni jag ska skriva nått mer? nått speciellt, har ni några frågor? Vill ni ha någon hjälp med nått? i help you! Fråga/säg nånting. Blir glad om ni säger vad jag ska blogga om.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Jag heter nånting

Jo, det går inte ha världens bästa sjävförtroende när jag inte blir accepterad för den jag är. Jag är helt mig själv, men jag har bra självförrtroende, jag låter inte andra gå före mig helt. Ibland blir det så att jag hatar hela världen, 99,9% av världens befolkning. :) Inget illa menat till dig, skrev bara av mig lite..

2012-04-24 @ 20:51:22
Postat av: Natta

Tycker du är bäst!!!

2012-04-25 @ 12:11:50
Postat av: Alex

Hej ville bara säga att du förklarade jättebra<3 Och att det var bra tips!<3

Hejdå:-P

2012-04-26 @ 20:52:02
Postat av: Wilma - Stil & Foto

Tack så mycket!:)<3

Jag tycker det var jätte bra tips och tummen upp till din nya kategori!!

sv; hihi tack men du har mycket snyggare ben! <3

2012-04-28 @ 13:16:28
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0