SJUK.

Hej!
Nu är de påsklov. och jag är sjuk. Igår va jag med Malin, jimmie, fredrik, adde, theo och nicke! vi va hemma hos adde och va ute och massa. Sen kom jag hem vid halv 7 och då blev jag sjuk så jag gick å la mig i sängen och försökte sova. Fick jättehög feber, hade världens mensverk också+ ont i huvet & mådde asilla. Så jag låg i sängen hela kvällen.. Och somnade vid halv 12. Vaknade vid 11 ungefär, va hemma idag som ni kanske fattar. Då åt jag yoghurt, hade inte ätit nått på 20 timmar.. Så ja.. så idag har jag bara legat i soffan och kollat på TV. ska precis sätta å nån film på datorn och bara chilla.. axel, jimmie & fredrik e så gulliga btw!! aww.
men jjajjaja vi hörs sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0