Skateboard

TJA!
Idag va jag med therese hela dagen, först drog vi till Täby c och köpte ett par nya gympaskor på stadium som jag ska ha på gympan! JÄTTESNYGGA!
Sen så hittade jag en skateboard för jättebra pris! Så jag och therese bestämde oss för att köpa en varsinn! så köpte vi varsinn hjälp och skydd så man inte gör illa sig. Men vi drog hem vid 4 eller nått, då satte vi på oss skydden och gick ut och började åka! Gick faktiskt jättebra, vi lyckades köra ner för en backe efter 30 min.. har aldrig stått på en sån förut! Så DE GÅR BRA NU! Men jättekul va de, väldigt svårt i början men dehär är min grej, ska köra varje dag så jag kan åka med den till skolan i höst! Fett najs! Snart kan vi filma lite när vi åker om ni vill ha en video? vill ni de?☺
-
Imorgon ska vi nog åka lite på morgonen vid 11-halv 3 för då ska jag till farmor och farfar på middag eller vad vi skulle göra.. äta tror jag! Fira lite påsk där å så.
Sen på tisdag skulle jag kanske träffa Edvin, Marcus och några andra, jag vet inte riktigt hur de blir. Ska typ träffa dana under lovet också hoppas jag!
Har inte så mycket mer att säga, men ha de bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0