Alla bilder från idag

Idag har ju jag och malin haft en fotodag! Jättekul ju, älskar att fota och att bli fotad ;) EGO.com
Nejmen ja.. vi åt tacos och sånt som ni vet och så drog malin hem, då kom therese hit direkt och då tog vi bilder, flummbilder som blev asfula. Vi gick till nån skog och jag ramla hela tiden och ja.. therese garva åt mig som vanligt..
Men nu håller vi på att kolla på film, "footloose" heter den, vi är på halva och therese är hemma och äter så jag har pausat filmen.
Men ja nu kommer bilderna:
Malin
Mimmi
Fina malin ♥
HAHAHA drivbild!
HAHA va tvungen att täcka för .. förlåt men de blev så fult så ja..
Ja de va alla bilder, jag la upp mindre bilder på malin för jag visste inte vilka jag fick lägga upp och så.. MEN KOMMENTERA GÄRNA VA NI TYCKER!
puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Bild nummer 5 Profilbild NEXT.

2012-02-12 @ 19:05:32
Postat av: Malin<3

Haha såklart att du tar bilderna som va sämst på mig ;)

Men du va finast såklart<333333333

2012-02-12 @ 19:30:17
Postat av: emelie

du e skit söt michelle <3

2012-02-14 @ 16:39:18
Postat av: Erica<3

Så fina! <3

2012-02-24 @ 17:07:15

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0