Dagen

Hallådär i körsbärsskogen! MICHELLE IN THA HOUSE JAOW.
Nej men idag va de ju dansläger, drog dit vid kvart i 11, de började 11 så ja.. då var de styrketräning i 1-2 timmar.. HÅRD TRÄNING omg jag dog flera gånger haha jag kände mig stolt att jag inte svimmade.. :')
Sen var de commercial (som jag redan dansar) med nån christoffer och hade tydligen dansat i melodifestivalen och the voice sverige! Så han är typ känd! Men ah vi dansade i 2 timmar till låten super bass! Askul!
Men sen var de lunch, sen va de stretch i 1 & en halvtimme typ.. o lite styrka också. inte så kul men rätt skönt :)
De slutade 4 då drog jag hem och duschade å sånt fräsht. Så nu sitter jag här vid datorn och laddar ner lite filmer jag ska kolla på.. men har inte tid att blogga mer tyvärr.
det där är jag dårå. eller..?
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0