Min kvääääll

Såg ju på melodifestivalen. Själv tycker jag typ ingen va bra. satt bara och garva hela tiden åt allt.. men de va mysigt ikväll ändå med chips, godis å så.. JAG ÄR FRISK NU. jag är så lycklig. åååååå, men nu ska jag sjunga liite medans jag smått prockar undan lite grejer i rummet. Sen ska jag tvätta bort smink, göra de mysigt och sen ligga och smsa. Så vi hörs.. imorgon! HOPPAS JAG. åh jag är en sån dålig bloggerska.. men ska försöka så gott jag kan!
HOPPAS NI MÅR BRAAAA! Statestiken höjdes bättre idag, happy_girl_1234567. nej men jajjaa
Så nu säger jag tack och adjö med ett töntigt peace och va tvungen att hålla för mitt fejs för nu såg jag inte så vacker ut i webb. Men bättre än ingenting!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0