Niiice!

Hej på er, idag va de den sista dagen på dnaslägret. Känns lite sådär kommer sakna commercial! Kommer en bild nån gång på alla på danslägret tror jag.. Men de har varit nice har lärt känna nya kompisar osv..
Men ja nu hr jag slappat ikväll och kollat på film och druckit fanta! Nu lyssnar jag på musicá och ska göra i ordning mig för ska snart sova, är tröött! Imorn vet jag inte hur de blir om jag kanske skulle gå till mormor och äta lunch med henne, eller åka till sollentuna med therese. vi får se liksom.
På fredag ska jag och min familj till romme, TROR JAG men vi ska nån annan stans först och sova på nått hotell och sånt där, vi får se hur vi gör då.. hur de blir å så. En sak i taget, haha nej men nu orkar jag inte mer, sorry för jag inte bloggar så mycket men orkar inte satsa på bloggen riktigt. MEN NU SKA JAG HÅLLA KÄFT och dra min kos.. eller hur man nu säger..
bruna ögon.
PUUUSS

Kommentarer
Postat av: Cornelia

SV; Taack!

Och åååh va söt blogg du har! <3

2012-03-01 @ 21:29:22
URL: http://creativecontrast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0