Back on the track!

HEJ! Nu är jag tillbaks efter några dagars pause.. har inte kännt för att blogga.. Men ska berätta om hela min helg nu!
FREDAGS - Var i skolan, sen gick jag och malin till malin och fixade, sen till mig och till klassfesten. Vi badade på husbybadet .. de va väl helt okej kul.. men kul att göra nått! Sen drog jag hem på kvällen och sooooov!
LÖRDAGS - Gabbi var här, vid 5 ungefär och slagga här, vi hade kuligt, vi skulle sova där nere hos denise men de va damm där nere och en spindel va där så vi gick upp mitt i natten och sov i mitt rum..
SÖNDAG  - Gabbi drog hem, jag duschade och sen drog till Malin och nicke skulle också va där, då prata vi, åt lunch och gjorde musikvideon som ni såg .. ;) De va sjukt kul men rätt jobbigt att göra den osv.. åkte hem på kvällen och ladda för skolan.
MÅNDAG (idag)  - Va i skolan, sen drog jag och malin hem till mig och gjorde en till musikvideo, så vi höll på med den hela tiden ungefär..
Å vi vet, dansen är början är inte bra, vi gjorde den snabbt på 5 min, de är bara kul att göra sån så den är lite fail.. men de blir bättre och bättre med sånthär så ..
LITE BILDER FRÅN BLOGGPAUSEN:
Söndags..
Dana idag från matten.. hon  kommer döda mig. <3333
Idag..
idag.. jossan och linnet (Y)
HAHAHA (vänd på huvudet) de va när Linnea öppnade nått annat skåp för de hade inget lås och så lurade vi henne att de va killarna som va bakom hennes skåp så hon började typ gråta hon blev rädd. hahah gulligt!
Ja där va lite bilder.. hoppas ni har haft bra och så.. ikväll har jag pluggat SO och ätit glass med jordgubbar. Men nu ska jag ladda över bilder från KAMERAN så vi hörs .. snart i think! Puss

Kommentarer
Postat av: Dana

TA BORT NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-01-16 @ 22:10:25
URL: http://danaofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0