Dagen!

Hejje!
Idag vaknade jag 10 men somnade om till typ halv 12.. Då bestämde jag med olivia att vi skulle träffas, för vi träffas bara på dansen så ja.. vi bestämde att träffas och då gick vi och mötte varann och drog till henne. :)
Då prata vi massamassa, kollade på skräckfilm, filmade (just dance) och såntdär! Kuligt! :D
Så gick jag hem vid 6 och åt middag, så nu sitter jag å lyssnar på musik och till 7 kanske jag ska *******
Vi får se.. Men nu har jag inget mer att säga. Jag ska kolla på en sak nu men vi hörs sen!
morgondagens planer kommer i nästa inlägg..


hahah jag och olivia hemma hos henen för typ 1 år sen.. omg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0