Förlåt

Hej och förlåt att jag suger på att blogga men har haft de fullt upp haha men jag har varit med malin hela dagen och de va kul, vi tog bilder, gick ut med mimmi, sprang efter glassbilen och massa mera. Nu sitter vi och har gjort ett videoinlägg men de kommer i nästa inlägg, tänkte bara skriva förlåt för jag inte har bloggat idag men de är ju lov så man måste ju leva också.
Men ja vi har kollat på film och så, som ni kanske fattar ska malin sova här!
Men japp nu har jag/vi inget mer att säga så vi hörs.. i nästa inlägg!
2 bilder från idag,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0