Första skoldagen avklarad!

Hej!
Nu har jag tid att blogga, idag var de skola,  hatar tisdagar! SÅÅÅÅÅ TRÅKIGA! Men nu är den avklarad. Imorn är de onsdag, iallafall lite roligare! Men efter skolan 14.40 så gick jag, malin, axel och nicke till roslagsnäby lååååångsamt och prata, vi prata tills de mörkna, typ 5, vi gick in på coop och värmde oss lite och gick ut, vi prata verkligen om maaaassa och skratta väldigt mycket och vi åt pringles :')
Jaja jag och malin drog hem sen vid 5 då ungefär.. hemma gjorde vi chailatte och sånt, prata och kollade på roliga youtube klipp! Haha men ja nu har jag inget mer att säga..!
2 bilder från idag på lunchrasten som jossan tog på mig! :')
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0