Har varit helt forever alone hemma ikväll..

Hej!
Förlåt för världens sämsta uppdatering.. åh.
Men idag va jag i skolan, sen tog jag och malin sällskap hem en bit, alltså gick som vanligt. När jag kom hem så smsade jag, åt mellis och myste lite med massa gulliga sms från gulliga människor!
Mamma var hemma hon är sjuk, för de första har hon fel på tanden så dom har typ borrat nått där så hon kan typ inte äta. Sen har hon jätteont i huvet så ja.. asså nått fel på bihålerna så dom får stoppa in nålar typ och spola.. ah fyfan asså.. så mamma och pappa åkte till sjukhuset då för att göra de men nu kom pappa hem och fråga hur jag hade de en stund och ska snart åka dit igen och hämta mamma.. när hon är klar, kan ta ett tag. hoppas hon mår bättre snart. ♥
Så då har jag alltså varit hemma ensam hela kvällen och myst med mig själv med teven och smsat osv.. så nyss satte jag mig vid datorn och ska kolla på en film. Tror de blir "a little bit of heaven" eller nått. Vi får se!
oj glömde publicera inlägget..
Men jao nu ska jag se a little bit of heaven men vi hörs.. efter. Måste fixa tidinställda! Puss
Jag ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0