Sådärja..

TJA!
Nu är jag hemma.. eller för ett tag sen.. Men ja , jag var med olivia hela dagen, vi drog till täby och kollade på bio som ni redan visste. Den va bra och gullig. xd
Men sen så gick jag olivia i täby en liiiiten stund, sen drog vi hem till henne igen. älskar hennes hus. de är såååå fint. Men iallafall, då kollade vi lite på kalle och chokladfabriken haha.. eller jag medans hon pluggade till nått prov.
Sen fick vi nått ryck och sprang ut i snön och åkte pulka hahahh vi blev blöta om jeansen men skit i de, vi åkte i en backe och skratta som tuuusan haha för vi körde på vägen (en backe på vägen) så helt plötsligt kom en jävla skottlastbil typ ååååååååååååh han förstörde allt vi skulle precis slå rekord och då kommer han och fyyyy vi hatade honom. Men vi filmade och mulade oss själva hahah de blev ansiktsmönster i snön. :')
Vi filmade också med just dance och de blev sjukt roliga videosar vi skratta ihjäl oss! hahah men ja  sen gick jag hem i snöstormen, shiiit va de snöar seriöst helt sjukt, nu är de riktig vinter..!
Men nu ska jag.. fixa lite tidinställt så puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0