I bilen

Hej alla läsare! nu sitter jag i bilen är snart framme i romme! Yeah ! har suttit här sen 12 eller nått.. har ätit korv, choklad och festis! fick en jättegullig kommentar av en tjej, blev så sjukt glad! Kan inte svara på kommentaren just nu men när jag är hemma vill bara säga TACK nu, jättegulligt verkligen men de är lite svårt å säga nu vid mobilen men ska höra av mig till dig Ellie! :)
Btw, gabbi är i romme nu och vi ska åka med varann imorgon, kommer bli bäst!!
ska inte åka idag utan komma till hotellet och sånt, så ska åka imorn, men nu kan jag inte blogga så mycket mer, ni får bild på kommentaren och en bild från typ 1 timme sen på de jag åt! :)
puss på er fina läsare!

´

KÄRLEK! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0