jag suger

jag är ledsen att jag är sämst på att blogga.. jag har inte tid. har prov och massa, är med kompisar osv.
Igår va jag med theo, adde, jimmie & fredrik. haha forever alone tjej ;) Nej men vi gick runt å snacka massa, vi var på donken, fotbollsplan, coop & café mumma haha!
Men idag blev jag sjuk -.- fick ont i huvet, magen och fick lite feber på eftermiddagen tror jag. PIISS, blev lite småarg av en grej & precis efter fick jag feber. kul.. för malin skulle slagga här imorn men nu blir de inte så. HELVETEE.
Men hoppas ni mår bra.. ikväll har jag slappat framför tv;n och ätit chips & godis och smsat! Sen gick jag en promenad nyss så tänkte jag på bloggen.. xd
Nu sitter jag och drogar justin biebers låt BOYFRIEND. äälska. ♥
Ehm nu ska jag inte snacka mer ointressant fakta så TJADÅÅ.
sant
PUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0